Jedná se o motor, jehož oprava je velmi náročná, drahá a často se ani nevyplatí.
Tento motor nelze opravit levně ani kvalitně.
Motory CRT, CZV a CZZ se obvykle zadřou do té míry, že se jejich oprava nevyplatí. Zadřená kliková hřídel bývá často ohnutá a nelze jej opravit.
Oprava motoru, při které je třeba vyměnit klikovou hřídel, vačkové hřídele, písty a další díly by stála více než 300 000 CZK.
Taková oprava se nevyplatí.
Dejte si pozor na levné nabídky! Tím, že se snažíte něco málo ušetřit, můžete přijít o mnohem více. Většina těchto motorů je nabízena s krátkou zárukou a bez faktury. Pokud se takový motor po několika měsících zadře, zjistíte, že jste přišli o spoustu peněz. Totéž platí pro motory, které prodejci označují jako „repasované“ nebo „po opravě“. I ty jsou obvykle nabízeny s velmi krátkou zárukou a bez faktury. Jejich prodejci nechtějí převzít odpovědnost za provedenou „opravu“, protože dobře vědí, že motor po takové opravě nebude jezdit příliš dlouho.
Podívejte se, co se stalo s motorem koupeným na Allegro po ujetí necelých 1 500 km.
Pokud nechcete, aby i váš motor dopadl stejně, využijte naší nabídky.
Nové motory CRT, CZV a CZZ stojí v autorizovaných servisech Audi 474 230 Kč.
V našem servisu místo těchto nepříliš úspěšných motorů montujeme jednotky s kódem DEN, které jsou vylepšenou verzí výše uvedených motorů a lze je zakoupit u VW ASO za 341 304 Kč.
U nás takový NOVÝ motor stojí 295 000 Kč.
V ASO jsou tyto motory na objednávku a na jejich dodání musíte často čekat několik týdnů.
U nás je máme vždy na místě a vyměníme až 4 kusy týdně.
Výměnou motoru 3.0 TDI u společnosti VAG-EXPERT ušetříte až 285 000 Kč.
Tolik ušetřil zákazník, kterému ASO ocenilo výměnu na 683 200 Kč a u nás zaplatil pouze 398 235 Kč.
Proč tak velký rozdíl v ceně?
Rozdíl vychází z obchodní politiky značek Audi a Volkswagen. Motory CRT, CZV a CZZ jsou určeny pro Audi (tedy prémiovou značku), proto stojí v ASO téměř o 135 tisíc více než motor DEN (který je pro Volkswagen), přestože se od něj nijak neliší. Kromě toho prodáváme tyto motory o cca 50 tisíc levněji než ASO a za jejich výměnu si účtujeme méně.
Máme nezpochybnitelné zkušenosti s opravami a výměnami motorů. Zabýváme se jimi již 28 let. Opravili jsme více než 300 motorů 3.0 TDI a namontovali jsme přibližně 160 takovýchto NOVÝCH motorů.
Výměna zadřeného motoru 3.0 TDI je proces, který zahrnuje řadu kroků ke zjištění problému a jeho opravě nebo výměně součástí motoru, které zadření způsobily, a součástí, které byly v důsledku zadření poškozeny.
Zjistíme příčinu zadření motoru
Vstřikovače jsou testovány na profesionální zkušební stolici Carbon Zapp MTBR. Vstřikovač, který při testu nevyhoví, je třeba vyměnit. Pokud projde, obdrží nový kód IMEI, který se pak musí přidat do řídicí jednotky vozu.
Filtr testujeme pomocí profesionálního přístroje švýcarské společnosti FFSolution. Pokud je DPF filtr zanesený, pokusíme se ho vyčistit pomocí výše uvedeného přístroje. Pokud se čištění nepodaří, je nutné DPF filtr vyměnit.
Turbodmychadlo otestujeme na profesionálním zařízení TurboTest od společnosti Cimat. Turbodmychadlo je mazáno motorovým olejem, a proto se často také zadírá ze stejných důvodů jako motor. Pokud turbodmychadlo testem neprojde, je nutné jej vyměnit.
Jedná se o další důležitý postup, který se provádí při každé výměně motoru. Spočívá v přeprogramování řídicí jednotky motoru za účelem dosažení vyššího tlaku motorového oleje, přičemž tato úprava umožňuje výrazně prodloužit životnost nového motoru.
Při každé výměně motoru 3.0 TDI jsou součásti sacího systému vyčištěny od zbytků zplodin. Vyměňujeme součásti příslušenství znečištěné zadřením motoru, které nelze účinně vyčistit, jako je chladič oleje nebo snímač hladiny oleje. Pro vyměňované součásti používáme vždy nová těsnění. Vyměňujeme také palivový a vzduchový filtr, plyn a olej v klimatizaci.
Máte otázky ohledně výměny nebo opravy motoru?
Pomůžeme vám s rozhodnutím
ul. Kolonia 19
43-430 Skoczów
Polsko, 15 km od českých hranic.