Nový motor CRT

Nový motor CRT

Pokud jste již postihla tato nešťastná událost a váš motor CRT se zatavil, smiřte se s náklady.

Jedná se o motor, jehož oprava je velmi obtížná a nákladná a často dokonce nevýhodná.

Tento motor nelze levně a dobře opravit.

Motory CRT CZV CZZ jsou často tak zatarty, že jejich oprava není výhodná.

Pokud se kliková hřídel zatřela, často je také zkřivená a není vhodná k regeneraci.

Oprava takového motoru, ve kterém je nutné vyměnit klikovou hřídel, vačkové hřídele, písty a další součásti, které je vždy nutné vyměnit, by musela stát více než 300 000 Kč.

Taková oprava se nevyplatí.

Dejte pozor na levné nabídky! Pokoušejíc se trochu ušetřit, můžete ztratit mnohem více.

Většina použitých motorů je nabízena s rozjezdovou zárukou a bez faktury.

Pokud se takový motor zatře po několika měsících, zjistíte, že jste vyhodili nemalé peníze.

Stejně tak to je s motory, které prodávající označují jako „renovované“ nebo „po renovaci“.

Tyto motory jsou také často nabízeny s velmi krátkou zárukou a bez faktury.

Jejich prodávající nechtějí nést odpovědnost za provedenou „renovaci“, protože dobře vědí, že motor po takové renovaci nebude jezdit příliš dlouho.

Podívejte se, co se stalo s motorem zakoupeným na Allegro po ujetí méně než 1500 km.

Pokud nechcete, aby vaše příběh skončil stejně, využijte naší nabídky.

Motor CRT

NOVÝ motor levněji, než si myslíte

Nové motory CRT CZV CZZ stojí v autorizovaných servisech Audi 474 230 Kč

V našem servisu místo těchto ne příliš úspěšných motorů montujeme jednotky s kódem DEN, které jsou vylepšenou verzí výše uvedených motorů a lze je zakoupit v ASO VW za 341 304 Kč.

U nás takový NOVÝ motor stojí 295 000Kč.

V ASO jsou tyto motory na objednávku a často je třeba čekat na dodání i několik týdnů.

U nás je vždy máme na skladě a vyměníme dokonce až 4 kusy týdně.

Výměnou motoru 3,0 TDI v VAG-EXPERTU ušetříte až 285 000 Kč.

Jedná se o příklad klienta, kterému ASO odhadlo výměnu na 683 200 Kč a u nás zaplatil 398 235 Kč.

Proč je tak velký rozdíl v ceně?

Rozdíl plyne z obchodní politiky značek Audi a Volkswagen. Motory CRT CZV a CZZ jsou určeny pro Audi (tj. prémiovou značku), a proto v ASO stojí téměř o 179 tisíc Kč více než motor DEN (který je pro Volkswagen), přestože se od něj nicem neliší.

Kromě toho prodáváme tyto motory o 46 tisíc Kč levněji než v ASO a za výměnu účtujeme méně.

VYUŽIJTE SLUŽEB PROFESIONÁLŮ

Máme nesporné zkušenosti s opravami a výměnou motorů. Tímto se zabýváme již 28 let. Opravili jsme více než 300 motorů 3,0 TDI a namontovali asi 160 TAKOVÝCH NOVÝCH motorů.

24 MĚSÍCŮ ZÁRUKY BEZ OMEZENÍ NAJEZDU

Při nákupu motoru s výměnou v našem servisu obdržíte na něj a na všechny ostatní díly a činnosti 24měsíční záruku naší společnosti, tj. známé značky VAG-EXPERT.

Jak vyměníme motory

Wymiana silnika CRT

Výměna motoru 3,0 TDI je poměrně složitá operace, která vyžaduje znalosti a zkušenosti.

Nesprávně provedená montáž motoru a nedostatečná odstranění závad v příslušenství, které způsobily zatření původního motoru, způsobí selhání nové jednotky.

DEJTE SVÉ VOZIDLO DO RUKOU ODBORNÍKŮ

Výměna zatřeného motoru 3,0 TDI je proces složený z mnoha činností souvisejících s určením a opravou nebo výměnou příslušenství motoru, které byly příčinou jeho zatření, a částí, které byly v důsledku tohoto poruchy poškozeny.

Určujeme příčiny zatření motoru

První na řadu jdou k testování vstřiky.

Vstřiky testujeme na profesionálním stolním zkušebním zařízení Carbon Zapp MTBR.

Vstřik, který neprojde testy, je třeba vyměnit. Pokud dosáhne pozitivního výsledku, obdrží nový kód Imei, který je následně třeba doplnit do řídicí jednotky vozidla.

Dalším prvkem k ověření je DPF

Filtr testujeme pomocí profesionálního zařízení od švýcarské společnosti FFSolution.

Pokud je DPF ucpaný, pokusíme se ho vyčistit s využitím uvedeného zařízení. Pokud se čisticí proces nezdaří, musí být pevná částice filtru vyměněna.

Co se týče ověření je i turbodmychadlo

Turbodmychadlo testujeme na profesionálním zařízení TurboTest od firmy Cimat.

Turbína je mazána motorovým olejem, a proto je často stejně zatřená z týchž důvodů jako motor. Pokud turbína neuspěje v pozitivním testu, musí být vyměněna.

Zvýšení tlaku motorového oleje

Jedná se o další důležitý postup, který provádíme během každé výměny motoru.

Spočívá v přeprogramování řídicí jednotky motoru tak, aby se dosáhlo vyššího tlaku motorového oleje, což tato modifikace výrazně prodlouží životnost nového motoru.

Při každé výměně motoru 3,0 TDI čistíme zbytky nánosů v prvku sacího potrubí motoru.

Vyměňujeme příslušenství znečištěné pilinami ze zatřeného motoru, které nelze účinně vyčistit, jako je olejový chladič nebo snímač hladiny oleje. Všechny těsnění pod vloženými prvky používáme nové. Vyměňujeme palivový a vzduchový filtr, plyn a olej v klimatizaci.

Seznámit se s námi lépe

Baner VAG-EXPERT

Navíc nabízíme:

Přepravu vozidla

Vyzvedneme váš vůz k opravě odkudkoli v Polsku a Evropě

Náhradní vozidlo

Během celé doby opravy vašeho vozidla můžete získat náhradní vozidlo.

Kontaktujte nás

Poradce VAG-EXPERT

Máte otázky ohledně výměny nebo opravy motoru?

Pomůžeme vám rozhodnout

08:00-18:00
VAG-EXPERT

ul. Kolonia 19

43-430 Skoczów

Polsko 15 km od českých hranic.

Tuto stránku vytvořil a vlastní: